تقدیرنامه از مشتریان :
مشتری گرامی با سپاس فراوان از انتخاب و اعتماد شما درخصوص تهیه دستگاه تحت پوشش ضمانت تمیم همراه امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم و همواره در هر لحظه پشتیبان محصولات شما بوده و آسایش خاطر شما را تامین نمائیم.
گارانتی خدمات پس از فروش این محصول توسط شرکت فن تمیم همراه صورت میگیرد
برای استفاده از خدمات پس از فروش
حتما باید گارانتی تا یک هفته بعد از خرید ثبت شود و در غیر این صورت متاسفانه شامل گارانتی نمیشود
در راستای خدمات غیر حضوری و ارزشمند بودن وقت مشتریان عزیز پس از هماهنگی از طریق دایره نارنجی سمت چپ جهت گفتگو و چت آنلاین و طی مراحلی جهت عیب یابی و رفع مشکلات احتمالی و شرایط مشمول گارانتی از طریق چت تشخیص موارد احتمالی خرابی محصول توسط کارشناسان خدمات پس از فروش داده شده و قطعات لازم تهیه شده و تاریخی و ساعتی جهت مراجعه بدون نوبت داده میشود! تا مراحل تعمیر سریعتر پیگیری شود و فقط برای خدمات گارانتی تمیم همراه آژنگ با شماره تماس 02177255948 تماس بگیرید! ساعت پاسخگویی 10 الی 14 میباشد!
( دایره نارنجی پایین سمت چپ کلیک کرده و پیام خودرا بزارید و فرم مربوطه را پر و ارسال کنید و کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت)
کارشناسان موظف هستن در صورت تایید و مشمول بودن گارانتی کالارا دریافت و در قبال آن رسیدی به مشتری داده شود و طی مدت معین تعمیر و در صورت نبود قطعات تعمیر و یا هر مشکل دیگری شرکت موظف به تعویض آن با همان مدل یا مدل های مشابه هم قیمت بنماید!
- در صورت داشتن مشکل محصول و خرابی در 7 روز اول قابلیت مرجوع کردن به خریدار هست (محصول در شرایط اولیه )و طی قراردادی با تمامی فروشندگان ذکر شده
- آسیبهایی از قبیل نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات، فقط در صورتی که سلامت ظاهری داشته باشند و اثری از آسیب فیزیکی در کالا مشاهده نشود، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتری است.
- دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن برروی محصول الزامی می باشد.🚫
- عدم وجود هر گونه ایراد ظاهری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز🚫
- مشتری موظف است در هنگام خرید محصول از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت اطمینان حاصل نماید.🚫
- دستکاری اطلاعات و لیبل الصاق شده برروی محصول 🚫
- صدمات ناشی از نوسانات الکتریکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد🚫
- محصولاتی که تاریخ شروع و پایان گارانتی آن روی جعبه ذکر شده، ملاک ارائه خدمات پس از فروش می باشد. لذا ارائه جعبه به همراه تاریخ مندرج برروی آن الزامی می باشد.🚫
- لطفا” در حفظ و نگهداری کد رجیستری ثبت گارانتی خود و بسته بندی و برچسب گارانتی و فاکتور خود کوشا باشید زیرا در صورت نبود هریک خدمات پس از فروش تمیم همراه هیچگونه مسئولیتی ندارد!🚫
- در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
- حمل و ارسال کالا به مراکز گارانتی در دفتر تهران و تمام نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور برعهده مشتری می باشد.🚫
- -استفاده نا صحیح از دستگاه و لوازم جانبی به طوری که به تشخیص کارشناسان برسد (به عنوان مثال کشیدن سیم هدفون ها و سری ایربادز که شامل قعطی رشته های اتصال شود)🚫
- خدمات پس از فروش در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرم افزارهای خاص، مسئولیتی ندارد.🚫
- دقت کنید کیفیت یک مقدار نسبی میباشد و واحد اندازه گیری دقیق ندارد و متناسب با قیمت محصول تولید شده است و در صورت نبود هیچگونه ایراد فنی دستگاه قابل تعمیر نمیباشد(به عنوان مثال ic نویز کنسلیشن اکتیو در بعضی از گردنی ها به مدت چند ثانیه بعد از زدن دکمه استپ نویز میندازد و قطع میشود یا در بعضی هدفون های سیمی باعث جابجایی گوش سمت راست و چپ میباشد بصورتی که همان هدفون در سیستم دیگر درستی عمل میکند )🚫